۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۱۸۳۰
همزمان با جشنواره فیلم فجر

سینما بهمن شهرکرد مجهز به سیستم دیجيتال می‎شود

سینما بهمن شهرکرد همزمان با فرا رسیدن جشنواره ي فیلم فجر مجهز به سیستم پخش دیجيتال می شود.
سینما بهمن شهرکرد مجهز به سیستم دیجيتال می‎شود
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: هم اکنون تنها سینمای فعال استان سینما بهمن شهرکرد است که سال‌هاست به عنوان تنها سینمای استان استان به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

حجت‌الله شیروانی افزود: سینما بهمن شهرکرد از سینماهای خوب کشور است و از سال ۸۶ تاکنون توانسته فیلم های اکران اول را هم زمان با سینماهای تهران و كلان شهرها در استان به نمایش بگذارد.

به گفته وی تجهیز این سینما به سیستم دیجيتال از سوی شرکت بهمن سبز حوزه ي هنری کشور انجام گرفته و هم زمان با سینما بهمن شهرکرد، ۱۳ سینمای دیگر حوزه‌های هنری در سراسر کشور توسط شرکت بهمن سبز حوزه هنری به این سیستم مجهز خواهند شد.

رئیس حوزه هنری افزود: مجهز شدن سینما بهمن شهرکرد به سیستم دیجيتال باعث آن می شود که آثار تولیدی سینمای ایران با کیفیت مطلوب‌تری برای مخاطبان روی پرده نقره‌ای برود.

مدیر سینما بهمن شهرکرد نیز درباره مجهز شدن این سینما به سیستم دیجيتال گفت : با دیجيتال شدن پخش سینما بهمن شهرکرد امکان اکران فیلم های اکران اول در شهرکرد بهتر صورت می پذیرد.

مهدی حسن زاده گفت :کیفیت تصویر و صدای این سیستم نیز از وضعیت مطلوب تری نسبت به سیستم های قبلی برخوردار می باشد.

به گفته وی این امر باعث می شود از این به بعد در استان چهارمحال و بختیاری نیز جشنواره های معتبر فیلم به صورت هم زمان اکران و برگزار شود.

مهدی حسن زاده افزود : سینما بهمن شهرکرد قبل از مجهز شدن به این سیستم نیز از سینماهای فعال کشور بود و با تجهیز دیجيتالی این سینما دارای جايگاه بهتري در بين سینماهای کشور خواهد شد .

سینما بهمن شهرکرد در سال ۱۳۸۶ توسط حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری استانداری استان و سازمان سینما شهر بازسازی و تجهیز مجدد شد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۰:۲۷

16 Jan 2020